Egymás után keresed a csodatevő diétás terveket, és az SOS tippeket a bikiniszezon előtt? Ne aggódj, így vagyunk ezzel mi is. De nincs jó hírünk… ahhoz, hogy tökéletes alakod egyen az idei bikinis debütálásra, muszáj félretenned a nassolnivalót és odafigyelned, mit eszel. Tudjuk, óriási a kísértés, de lebegjen előtted a kitűzött cél! A nassolnivaló száműzése mellett figyelned kell arra is, hogy rendszeres étkezz, például ne hagyd ki soha a reggelit, és ne egyél este 6 után.  Most összeszedtünk neked néhány olyan ételt, amit könnyen, gyorsan megcsinálhatsz, és még a fogyásban is segít.

Fogyassz minél több szezonális zöldésget!

Szerencsére egyre több idény zöldség található meg a piacokon, vásárolj belőlük bátran.  Ha nem szereted őket nyersen elropogtatni, készíts belőlük chipset. Például vágj vékony karikákra pár szál répát, majd irány a sütő addig, míg finom ropogósak nem lesznek!

Hanyagold a cukrot, és használj helyettesítőt!

Ha a reggeli kávét nem bírod meginni cukor nélkül, vásárolj steviát vagy eritritet. Kitűnően helyettesítik a fehér cukrot, és mellékízük sincs.

Egyél kevesebb szénhidrátot!

A szénhidrát diéta az egyik olyan fogyókúrás módszer, ami mellett nem kell éhezned. Csupán arra figyelj, miben, mennyi szénhirátot találsz. A boltok többségében ma már találni szénhidrátcsökkentett termékeket: kenyeret, tésztát, kekszeket, stb. Próbáld ki ezeket, meglátod, sokkal jobban fogod érezni magad egy-egy étkezés után.

Kuszkuszt minden mennyiségben!

A legtöbb üzletben már megtalálod ezt a finomságot. Egy csésze kuszkuszt önts le egy csésze forró, sós vízzel, majd takard le, és várj néhány percet. Addig vágj össze zöldségeket: paradicsomot színes paprikát, olívabogyót. Ha ez meg van, keverd össze a kuszkusszal, sózd és borsozd ízlés szerint, majd pedig csavard rá egy fél cirom levét! Meglátod, nagyon finom, gyönyörű színes, és laktató is. Egy ilyen könnyed vacsorával már nyugodtan hajthatod álomra a fejed.